Without you I would fall apart



Blev Löddeköping (Center Syd) idag för att se världens bästa man. Det var en lång väntan, men som vanligt var det värt det. Jag var där så tidigt att de inte hade hunnit sätta upp scenen ens...Han sjöng "Microphone", "You're Out Of My Life" och "Lovekiller", myyycket fint! Efteråt blev det signering, han signerade två kort och skivan + äntligen min SKO! :) Nu är den vacker...dock var han reaktion lite skoj:
Jag: Skulle du kunna signera min sko också (ler)
Darin: Din sko?! Eh, javisst! (skrattar till och signerar den)

Han måste tyckt att jag var konstig
..dessutom glömde jag att krama honom första gången...men jag fick en kram senare...såklart...han är så snäll! :)
Bilderna blev tyvärr inte så bra denna gången...men denna blev hyffsad.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha sött ;)

2010-08-28 @ 21:28:58
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0