easter


Igår fixade jag till lilla Alex grav, så den blev lite mer påskig :) han är ju faktiskt vår påskhare!:)

Just nu sitter jag och nördar Miley Cyrus skiva Breakout från 2008 (pinsamt), haha, men jag kan inte låta bli att lyssna!
Igår övningkörde jag. Det var typ innan vinter sedan jag körde sist, men jag kom ihåg det mesta :) fast jag tycker inte om fart! ;)
På tisdag är det skola igen, det ska både bli kul och tråkig! & snart är det sommarlov, vilket innebär Kreta och England, wiihuuu!
Och tänka sig jag har hittat ett nytt sätt att träna min engelska och spanska, - med min vän från Uruguay, haha ;)

& det viktigaste, snart kommer Marika hem och det ska verkligen bli JÄTTEKUL! <3


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad fint du har gjort det ute hos Alex!

Och så mycket kul som väntar dej ...



Träffa kompisar i skolan igen och lärarna, de är ju shyssta och bra!



Språkresan till England kommer att bli kanon! Kul att kunna träna på engelska och spanska redan nu med killen från Uruguay!



Kreta hmmmm!



Marika - YES! Härligt!

KRAAAAAM!

2010-04-04 @ 12:27:34
Postat av: Syster

Vad fin graven ar, vad glad jag blir att du skoter om den sa fint =)



Wiie-snart kommer jag hem!Vanta dig manga kramar ;)

puss <3

2010-04-05 @ 03:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0